torsdag 19. juni 2008

Nytt dekk - Status 19.juni 2008

Legger ved noe bilder fra de siste dagers arbeid med dekket



Her ser dere hvordan jeg pusser sidene i natene. Begynte som sagt med sandpapir, men gikk over til Abranet. På de 300 meter med nat gikk det med tre slike duker som du ser på bildet. Hadde jeg holdt meg til sandpapir ville jeg nok ha brukt 100 meter minst og arbeidet hadde tatt mye lengre tid. Tok en tilfeldig kobberplate i bruk, med denne + 2 x duk fikk jeg en perfekt bredde. I tillegg hadde Ole frest ned tykkelsen på et stemjern som jeg brukte til å fjerne epoxysøl langs sidene, søl som jeg ikke hadde fått fjernet med Fein sagen.



Over ser du Ole som akkurat har klippet ut mal av midfiksen på akterdekket, under ser du hvordan denne blir til



... og resultatet ser du her:



Ole har tatt en velfortjent pust i bakken de siste 2 dagene, men nå har jeg pusset alle natene bortsett fra de som går langs med midtfiskene, dette gjøres idag. Går alt etter plan skal det vi prime og nate i dag!!




Informasjonen under ligger fast på denne forsiden. Vil du se eldre innlegg kan du klikke på linken
Eldre innlegg på linjen over eller velge fra menyen Let i Arkivet ute til høyre der du finner alle innlegg i kronlogisk rekkefølge. Alternativt kan du velge å se alle innlegg merket med en spesiell Etikett, også dette fra menyen ute til høyre som heter Vis alle merket